perjantai 25. lokakuuta 2013

30vuotis + valmistujais- juhla

Viimeviikonloppuna pidin pienet juhlat kotonani. Juhlan syinä olivat se, että täytän 30 vuotta joulukuussa ja sain opintoni suoritutetuksi, joten nyt minulla on Talouspuolen Merkonomin paperit. Olin etukäteen tehnyt lahjalistan nettiin, joten sain kaikkea mitä halusinkin. Juhlat olivat mitä mainioimmat. Istuimet riittivät juuri kaikille ja koska meillä on niin pienet tilat tunnelma oli tiivis. :) Tässä kuvia vähän koristeluista:

Kynnet tietenkin koristeltu ruusuin. Ruokapöydällä oleva valkoinen liina on itse koristeltu. Tämän liinan olen tehnyt melki 10 vuotta sitten...

Ruokapöydän herkkuja. Mustikka- ja omenamuffinseja. Keksejä ja viinirypäleitä.
Pääruokana tein muuten kasvisrisottoa, johon mieheni A valmisti lätyt, joiden sisään risotto laitettiin.
Niin ja tein mustaviinimarjahyytelökin kermavaahdolla. Kaikki siis melkein itse tehtyä.

Kirppislöytöni pariviikkoa sitten. Nämä on kuin tehty minun juhliini!

Kynttiäkoristuksia

Ja onnellinen minä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti